CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 29, 2011

Your Girl Card


Esta tarjeta la hice en Junio 2010, para regalarla a mi papa en el Dia de los Padres y se me habia olvidado que la tenia fotografiada. Asi que la comparto con ustedes. Los papeles son de Close To My Heart, embelishments son the Close To My Heart pero el sello es me parece de Hero Arts, y lo coloree con Copics. Es bien sencilla pero mi papa es sencillo, y aunque es una tarjeta medio girly es que yo soy la chica de papa...


This a card I made last June 2010, to give it to my dad on Father's Day, and I completely forgot that I had taken a picture. So I am sharing it with you. Design Papers and cardstock, and of cousre embelishments are from Close To My Heart, and the stamp I think it is from Hero Arts, and the markers are Copics. The card is very simple, but my dad is very simple, and even though the card looks kinda girly it is just because I am daddy's girl...


1 comments:

Myrna Marcano

Que lindurita!!!
Me encanta ese sello, la nena es bella. Te quedo preciosa.

Abrazos, Myrna